Wednesday, 18 September 2019

JAMBATAN TERTINGGI



Kalau berlarian dari Lebuhraya Lekas ke Kuala Pilah, ada jambatan kedua tertinggi.

Jadinya kelmarin penulis sudah berlarian diatas jambatan tertinggi negara.
Kena lalu Rawang Bypass.
Kalau tersasar boleh buat pusingan U 3.4km dihadapan Templer Park. Aiyah.

Gambar kurang jelas tapii.
Sebab pemanduan yg laju.
Dan tidak boleh berhenti dibahu jalan.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

8 comments:

  1. Penah lalu 2-3 kali je walaupun ammi org Seremban. Tapi yelah...kampung ammi kat Seremban bukan kat Kolopilah hahah

    ReplyDelete
  2. aritu ada jgk amik gambar lebuhraya tertinggi nih wak, tp tak pernah lalu lg jln tuh, kita amik gambar dari tepi je... teringin lalu situ time pagi2 mesti lawo pemandangannya kan

    ReplyDelete
  3. Saya dah lalu nak ke rawang dari selayang tapi tersasar terus tegak.....bila lalu eh eh napa tinggi ja rupanya dah salah jalan. Nasib baik sampai hujung highway cari jalan pulang ke rawang. Menyusup nyasap tenguk signboard jalan ke rawang. huhuhu masa tu belum jerebu nun sayup nampak bandar di bawah. huhuhu gayat.

    ReplyDelete
  4. nak pegi, tapi tak kesampaian lagi.
    kalau yang kedua tertinggi dah selalu lalu.

    ReplyDelete
  5. Rawang By pass ni selalu gak orang yg tak biasa lalu tersalah lorong jauh nak patah balik tu.. lama tak singgah ke sini :)

    ReplyDelete
  6. ini laluan denn poi boli daging salai dongan itik salai niiiii :)

    ReplyDelete
  7. pernah lalu waktu LPT tutup sebab banjir

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly