Tuesday, 15 October 2019

FRESH KURMA

Egypt Barhi Date, MBG shoplot, @2019

Setelah menunggu beberapa pekan (baca, minggu).
Buah kurma segar dari ladang baharu tiba di kedai buahan berdekatan padang tempat penulis memotong rumput ini.

Kulit keras isinya manis.
Haruslah dikirim ke Masai dengan seberapa segera.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

9 comments:

  1. teruja nya nak cuba ni wak, nak cari lah nanti... kebetulan mak abah nak datang nih... mesti meraka suka dapat rasa

    ReplyDelete
  2. Ohh macam ni rupaa kurma fresh.. nampak sedap ja nak makan tu.. bestnya klu ada kt sini nak juga merasa.. hehe

    ReplyDelete
  3. ohh macam nih kurma fresh.. baru ku tahu.

    ReplyDelete
  4. dah boleh makan ke kalau macam ni wak :)

    ReplyDelete
  5. Tak pernah rasa kurma fresh ni Wak..

    ReplyDelete
  6. kelat2 dan ada manis2..itulah nisbah kehidupan...

    ReplyDelete
  7. first time tengok kurma fresh ni. teringin nak rasa

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly