Tuesday, 1 October 2019

RETAIL APOCALYPSE



Semalam bila penulis berbelanja di pasaraya besar Tesco pun banyak rak barang jualan sudah dikosongkan.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

5 comments:

  1. sudah dikosongkan? kenapa? dah tak de barang or tgh restock..dpt tak brg nak d beli?

    ReplyDelete
  2. Pasai apa plak kosong ni kann..?

    ReplyDelete
  3. takde orang membeli di tesco ke apa wak? ke belum sempat nk restock lagi?

    ReplyDelete
  4. napa pulak tu. Kempen BMF tu berjaya lah ya

    ReplyDelete
  5. Ingatkan Giants je Tesco pun gittew...

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly