Monday, 14 October 2019

WHERE IN THE WORLD IS BUKIT BROGA



Semalam petang Ahad, penulis sudah berlarian ke puncak Bukit Broga.
Hari pun sudah lewat sore.
Tidak berapa ramai pendaki seperti yg dijangkakan.
Penulis capai puncak bukit kedua saja sudah.
Alone matcham biasa.

Bila penulis turun, ramai pula pendaki yg baru naik walaupun hari sudah senja.

Broga Hills 2019
Kajang, Selangor, Malaysia
Oct 13, 2019 4:58 PM
Hiking/Backpacking
Distance 4.3 km
Duration (Total) 1h 45m 5s
Duration (Active) 1h 36m 10s
Duration (Paused) 8m 55s
Avg Speed 2.7 km/h
Highest Point 345 m
Total Ascent 265 m
Difficulty Easy

Nota lalat. Kali terakhir penulis daki Bukit Broga ialah 6 tahun sudah. Link.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

















6 comments:

  1. memang sentiasa ada anjing ye di bukit broga tu ye wak? nampak bersih je anjingnya tu

    semalam petang tak hujan ye wak di kajang tu, di tempat dana setiap petang hujan.

    ReplyDelete
  2. hiiiii Wak !! lamanya tak singgah sini.
    apa khabar ? semoga sihat sentiasa.

    Broga ni nama je dekat dengan rumah hahah tapi x penah sampai. adik2 sepupu je rajin panjat.
    cheq rajin tidooo ja.

    ReplyDelete
  3. Famous bukit Broga ni kan Wak.. bestnya dah sampai sana.. manatau kmi nak naik jg suatu hari nti..hihi

    ReplyDelete
  4. hebat..hebat...kang Wak...Tahniah diucapkan...Bravo

    ReplyDelete
  5. Broga dah kurang menarik bila tak ada lalang² tu..entah berapa kali terbakar tak tahu lah

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly