Friday, 28 February 2020

PINTASAN SALOMA LINK



Malam selepas maghrib penulis berlarian ke pintasan Saloma Link.
Jejantas yg berharga rm31 juta projek kerajaan yg terdahulu.
Bolehlah sedekahkan alfatihah pada arwahs Saloma dan Pramlee yg sedang "beradu" di bawahnya.

Kelmarin tiga pekan yg lepas penulis cuma berhenti di atas lebuhraya bertingkat AKLEH yg merbahaya. LINK.

Orangramai memeylah ramai.
Matcham ulat taik.
Tampal satu gambiran sudah.

Sebelum itu, penulis parkir cikputih di bawah bangunan Selangor Dredging.
Kadar parkir sepanjang peristiwa penulis disitu selama 1jam 13min ialah rm8 sahaja.

Movie lalat. The Son of No One 2011.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

7 comments:

  1. sesak tak wak? belum kesempatan lalu situ atau nampak dari jauh... sangat jarang ke bandar kl waktu malam...

    ReplyDelete
  2. Cantik sgt bila mlm2 kan...
    Teringin jugak nak pegi.

    ReplyDelete
  3. Tak berkesempatan lagi lalu sini😅😅, teringin nak tengok dengan mata sendiri😄... cantiknya gambar wak..

    ReplyDelete
  4. cantik pintasan tu..wak murah ke kalau parking sejam 13 minit rm 8.hahah

    ReplyDelete
  5. Buatkanlah juga
    Sudin link
    Ajis link
    Amat Nisfu link
    dll

    ReplyDelete
  6. nampak cantik sgt tp xde kesempatan lagi nak pergi

    ReplyDelete
  7. Mcm best tapi lambettt lagi Kalo nak pun huhu

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly