Wednesday, 26 February 2020

THE EARLY BIRD GETS THE WORM



Pagi tadi penulis tiba awal di padang tempat memotong rumput ini.
Sebab penulis keluar dari rumah sebelum jam 7.00am.
Sempat lagi beli nasi lemak kerang ahkak tepian longkang.

Kalau keluar lambat sedikit selepas 7.13am, maka akan tersangkut 2 jam dalam macet di lebuhraya.
Dan akan limpas ahkak nasi lemak tepi longkang itu sedang kemas2 nak balik katanya.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

11 comments:

  1. cantiknya gambar.. kat KL biasalah lambat sikit tapi besar bezanya.. merana badan haha.. jemput join giveaway mama ye

    ReplyDelete
  2. hehehhe betul lah wak, dana selalu kul6.25 dah gerak... sampai kedai untuk aiyan sarapan kul6.45 oklah tu kira cepat. Sekarang ni kan subuh lewat kalau tak kul6.15 ke 6.20 dah gerak dah

    ReplyDelete
  3. timing is crucial..stress macet pagi2..

    ReplyDelete
  4. Area rumah saya pun sama Wak..kalau lambat je Suami keluar, memang jem lee hampir sejam...kawasan Pasir Gudang sekarang dah meriah hehehe

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah saya di kampung 30 minit perjalanan lancar melalui kebun getah :D

    ReplyDelete
  6. betul..hari ni kita pun berpagi2 di makmal

    ReplyDelete
  7. Itulah orang selalu kata apalah sangat beza 5 minit ke 1 minit ke ha nak tau beza ke tidak dah ada pengalaman tertinggal keretapi baru tau

    ReplyDelete
  8. duduk penang ni pun sama, kalau keluar lambat 7am memang sangkut berjam-jam.aduyaiii..

    ReplyDelete
  9. Boleh jadi stress mengharung macet

    ReplyDelete
  10. Kan... lewat keluar sikit je... memey kena menghadap la jammed tu.
    ~saya pun suka beli nasi lemak kerang jugak... yang dijual ditepian longkang😁

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly