Tuesday 4 August 2020

EARBUDS



Semalam sudah tiba alat pendengaran lekap telinga earbuds yg penulis pesan di Lazada (rm22.80).

Updated lalat. Selepas beberapa hari guna earbuds ini, timbul masalah lain pula. Sebab guna gigibiru, penulis cuba pakai earbuds sehingga ke bilik air dan tinggal henfon diatas padang sahaja. Bila gigibiru tidak kecapaian, maka henfon secara otomatis berbunyi sendiri guna speaker. Aiyah. Sudah timbul kemaluan pula bila rakan sekerja membebel kerana bunyi henfon yg keterlaluan. Juga, masa mesyuarat tingkap guna skype, mikrofon tidak berkuasa sangat. Maka penulis abaikan dahulu penggunaan earbuds ini. Kembali kepangkal jalan.

Updated lalat lagi.
Minggu lepas (5/9) henfon isteri penulis (yg itu) sudah rosak sebab bila dimasukkan kedalam henfon redmi note 9 pro nya tiada suara. Jadi bila penulis berikan earbuds ini, isteri penulis (yg itu) amat berasa gembira.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

6 comments:

  1. Semoga semakin happy masa potong rumput :)

    ReplyDelete
  2. wow wow Wak.. alat pendengaran lekap ya nama diberi =D

    ReplyDelete
  3. Lain macam lak bila sebut alat pendengaran lekap telinga :D

    ReplyDelete
  4. alat ni bagus kalau tak nak dengar rakan sekerja mengumpat

    ReplyDelete
  5. barulah nmpk ikut trend, up to date :-)

    ReplyDelete

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat