Thursday 14 May 2015

FROM A TO G



SUDAH bertahun-tahun piano ini berada didalam rumah hinggap penulis. Guru pengajar piano pun setiap minggu akan datang kerumah mengajar piano. Setiap tahun penulis akan menghantar 2 orang anak-anak penulis mengambil peperiksaan piano di bandar. Dan anak lanang penulis yang akan mengambil SPM pula baru berhenti belajar piano. Dan sekarang anak lanang bocah cilik penulis pun baru belajar piano dari guru tersebut dirumah. Penulis perhatikan juga sebelum ini, anak lanang bocah cilik ini sudah tahu membaca nota-nota muzik dari buku dan bermain lagu-lagu asas piano yang beliau belajar sendiri dari youtube.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

5 comments:

  1. Jenis pick-up baik itu yg mudah tangkap yg cikgu piano dia ajar
    Tak kiralah bocah cilik ke anak lanang gedi.. seng cilik angger otak pinter kalah seng gedi. (haha... amacam ada faham?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pahamla mbakyu sitik sitik., ;p
      timekaseh yo mbakyu jenguk jenguk mampir neng blog wak sing iki
      salam jemuahh jugak

      Delete
  2. bestttt nye teringin nk belajar main piano

    ReplyDelete
  3. A B C D E F G.....sampai situ je...boleh reqest si cilik tu main lagu "aku cinta padamu" tak?

    ReplyDelete

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat