Sunday, 15 February 2015

TANPA WAS WAS



SUDAH lama saya tidak bersarapan di kantin bangunan Tabung Haji itu. Hiasan kafe yang serba baru. Harga yang sentiasa mahal. Lontongnya pun tidak kurang hebat juga. Mestilah semuanya digantung ditanggung halal bukan? Masih was-was?

Nota lalat. Ini kafeteria Tabung Haji di Jalan Tun Razak Kuala Lumpur, bukan di Johor Bahru. Harap maklum.


11 comments:

  1. mahal sedikit tak pe...janji sedap.

    ReplyDelete
  2. waaa..... meriahnya lontong tu

    ReplyDelete
  3. kalau was-was lagi tak tahu lah...owner dh pegi haji lah ye

    ReplyDelete
  4. Statement harganya yg sentiasa mahal tu....mmg mahal hihi....Tp lontong tu mmg nampak sedap!

    ReplyDelete
  5. eiii sedap nye...mahal tapi berbaloi-baloi

    ReplyDelete
  6. Lontong tu menggiurkan..kelihatan kuah yg pekat melekat pasti menjilat jari..yumy..yummy

    ReplyDelete
  7. Tak pernah mkn kat situ, ni tabung haji jb ehh...klau kami ke siti, mkn kat warong batu jerrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan jb, tp tabung haji jalan tun razak key ell ;p

      Delete
  8. Sedapnya lontong Johor berkuah kacang, saya jadi rindu. Dulu waktu bekerja di KOMTAR saya sering bersarapan
    di salah sebuah restoran yang terdapat berhadapan dengan Tabung Haji bangunan lama. Skrg Tabung Haji
    dah berpindah ke tempat baru kan ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. skali lagi mak, ni bukan tabung haji jb, tp jalan tun razak kuala lumpur yee., ;p

      Delete
  9. sedapnya lontong kuah...di Melaka pemes lontong kering :)

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat