Tuesday, 19 November 2019

NASI LEMAK ROYALE KEDAH : VERSI TIPAH TERTIPU



Kelmarin penulis teringin hendak mencuba makan di restoran viral nasi lemak Royale Kedah Putrajaya.
Viral sebab Agong pernah singgah mencemar duli disini bulan lepas kan. [+ link]

Tapi jangan hukum buku dengan pandangan kulitnya. Haha.
Bila ditanya mami jarum di kaunter, "hehe kami guna jenama untuk rebranding jeer," sambil mengilai ketawa.

Rupanya kedai mamak nasi kandar yg biasa-biasa.
Telur dua biji setengah masak pun tidak sampai-sampai.

Sebelum pulang, singgah solat di masjid besi.
Semoga dipermudahkan segala urusan. Amin ya robbal alamin.

Blog bukanlah hakmilik kekal.





10 comments:

  1. pulak dah.... pernah makan kat situ nasi lemak dia ok tapi tak banyak lauk, edy mintak telur separuh masak tapi dapat telur mentah... masak nya sikit je

    ReplyDelete
  2. Paling sedap kat Ampang. Eh hari Ahad kita pun p masjid besi.

    ReplyDelete
  3. macam manalah agaknya rupa nasi lemak yang royale itu ya....tak pernah pergi, nak singgah mcm. tak termasuk dalam carta royale.....untungnya wak lalat ya

    ReplyDelete
  4. saya pun pernah terkena wak, dah masuk cari2 mana nasi lemaknya...rupanya nasi kandar. Saya tak minat nasi kandar.

    ReplyDelete
  5. nama je lah ye WAK yang royale nya hehe :) elo pulak cursor lalat hinggap kat gambar makanan tu hehe :)

    ReplyDelete
  6. sy g putrajaya jg knape x jumpa wak? hehehe

    ReplyDelete
  7. Tak pernah singgah makan lagi kat sini. Tapi dengar-dengar femes juga. Kalau tipah tertipu, shahira tak maulah tertipu juga...

    ReplyDelete
  8. Haish|! tak baiknya kesian Wak tertipu ya.
    Kalau pemilik sebenar mintak claim baru tahu

    ReplyDelete
  9. aiyaaa..tertipu sudah. sabar lah wak..lepas ni ada rezeki wak jumpa nasi lemak royale tu. InshaAllah

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly