Friday, 21 February 2020

KFC RM20 PROMO TODAY ONLY!



Salam kawan2 semua2 lah.
Hari ini Khamis malam Jumaat.
Ghau ghau.

Ada promosi KFC ayam goreng Snack plate.
Hanya rm20 untuk hari ini sahaja. 20.02.20.
Baca dahulu terma dan syarat.
Dengar cerita, ramai datang ke restoran KFC kena beratur panjang diseluruh negara termasuk Sabah dan Sarawak!

Jangan cakap penulis tak bilang.
Sharing is caring ya.

Movie lalat. The Matrix 1999.
2. Rocky 1976.
3. Synecdoche, New York 2008.


Blog bukanlah hakmilik kekal.

9 comments:

  1. tak dan nak beratur panjang wak oi

    ReplyDelete
  2. rmi update pjg beratur..ada juga yg delivery

    ReplyDelete
  3. YEKE MESTI TERBAIK RASANYA KAN

    ReplyDelete
  4. wak lat bila lagi nak velanja kawan2....

    ReplyDelete
  5. adoi tengok orang beratur pun dah lemah. esok je la kot beli kfc. hari ni telan air liur dulu tengok orang lain bergumbira

    ReplyDelete
  6. Dia orang beratur panjang nak huntung RM8.00
    Wak pulak untung RM20.00 sebab tak beli.

    ReplyDelete
  7. Sis semalam tak beratur pun..share duit..beli 3 set lepas tu suruh budak intern pi beli..hahahaha...

    ReplyDelete
  8. ramai yang share the coupon. i didn't even go and get it sbb ramai gila plus i'm not really into KFC now. puasa KFC kejap haha

    ReplyDelete
  9. Aah... ramai gila orang beratur dkt KFC.. saya tak pegi pun...

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly