Tuesday, 13 January 2015

GADIS MELAYU, K-POP



TIBA-TIBA saya merasa kejutan dengan kisah yang viral sekarang ini. Anak-anak dara kita sekarang dimana kemaluan mereka pula?

12 comments:

  1. Speechless & terkejut bila tengok.
    Datang membalas kunjungan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. trimakseh krn sudi berkunjungan., ;-D

      Delete
  2. as'salam...

    aish..psl ni mmg skit mata,skt ati tgok..huhu
    rase malu pun ade..apelaaa

    ReplyDelete
  3. Semua orang buat silap, lagi-lagi waktu muda. Tapi sebagai remaja purba ni, agak pelik juga tengok tahap fanatik dia orang pada group kpop ni. Haii... ntah ler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. begitu sungguh fanatik dan taksub tahap rendah begini., ;p

      Delete
  4. ini fanatik smpai memalukan bangsa.. entah apa la paper cina tu katakan

    ReplyDelete
  5. tgk video hari tu.. speechless... tak tau nk ckp ape.. harap2 keluarga sendiri dijauhkan lah dgn benda2 mcm ni. huhu

    ReplyDelete
  6. salam. lama tak singgah ke sini. Diharap tuan tanah sihat walafiat. zaman dedulu, tak ada Kpop, ada KRU sajork :P

    ReplyDelete
  7. Minat tak salah tapi janganlah sampai keterlaluan macam tu

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly