Sunday, 5 April 2015

BLOOD MOON TODAY



TADI MALAM saya mendapat tahu gerhana bulan penuh masa dalam perjalanan ke Aeon Tebrau City. Ketika itu gerhana sudah bermula. Bila saya pulang, gerhana pun sudah dipenghujungnya. Bayang-bayang bumi pun sudah nak hilang.

Nota lalat. Gambiran pokok hijau ditengahari yang terik.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

http://www.theage.com.au/victoria/total-lunar-eclipse-2015-what-you-need-to-know-20150403-1me47s.html




17 comments:

  1. Replies
    1. takkan tenok sajeew ;p tak amek gmbr moon keew

      Delete
  2. Terjaga kul 4 pagi...ada ke tak lagi? Tapi nampak bulan penuh...cantik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. gerhana tadi mlm start kol 8 smpi kol 11 mak bunda yee., chantekk bulan purnama kann

      Delete
  3. Boring datang Aeon Tebrau City hari ni... Parking full... Sedihhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dorg tgh buat parkg sepuloh tingkat tuu., parkg je kt tesco sebelah tuu pastu menapak pon bolehh ;p

      Delete
  4. umbra dan penumbra..dah lama x dgr these two words...

    tanda2 kekuasaan Allah SWT...bulan dan matahari beredar dalam orbitnya tersendiri..

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. kadang kadang ujan ditengahri jugak kan makk ;p

      Delete
  6. Huhhhuuuu... terlepas nak tengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aisehh, mak takde kawan fb ke watsapp ke bagitau psl gerhana mlm tadi ?

      Delete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. banyak betul gerhana tahun ini

    ReplyDelete
  9. full moon... cantik..saya tengok pon disaat nak habis

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly