Friday, 17 July 2015

THE FIRST DAY OF RAYA



TAHUN ini penulis memulakan sessi mengambil gambar keluarga penulis seperti biasa dirumah hinggap selepas solat sunat aidilfitri. Selepas solah jemuah pula (baca: sembahyang jumaat) penulis pun pulang ke kampung menziarah pusara ayahnda dan bonda. Dan selepas itu beraya ke rumah adindas penulis juga.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

10 comments:

  1. Bismillah,

    seronok betul bila tengok anak-anak beraya

    ReplyDelete
  2. besaq la family pakcik.. hehehe.. yang kecik tu la yang gigih nak mainan tu kan hehe..
    slamat hari raya Pakcik Lalat.. maaf zahir batin (baca : duit raya untukku mana?)

    ReplyDelete
  3. wahhh..baru dpt tgk muka2 family. hehe

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya wak.. tak buat open house ke?

    ReplyDelete
  5. kok aneng limo . kenopo lalat te ngor telu ... ngapuro ne seng akeh2 yo wak ... heheheee

    ReplyDelete
  6. yg mana satu kah ... gerangan si tiga lalat? :)

    ReplyDelete
  7. Selamat hari raya tiga lalat! semua berkaca mata, tinggal yg si kecil tu.. bakal 'Dr' tuu..kan... semua spesen.. mane tak tumpah kuah kacang kalo tidak ke ketupat kan..heee~

    ReplyDelete
  8. Selamat hari raya wak baru jumpa pintu nak masuk rumah wak ni hahahaha

    ReplyDelete
  9. wahh....'karangan bunga' lelaki pompuan lelaki pompuan lelaki...pandai wak!

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly