Wednesday, 2 December 2015

KAMPUNG WARNA WARNI



SEMASA di Central Market, perubahan yang amat ketara dari pandangan penulis setelah bertahun-tahun tidak bertandang kesitu ialah tiada lagi artis-artis pelukis tempatan didalam bangunan. Mereka telah dipindahkan diluar bangunan.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

38 comments:

  1. Cantiknya lukisan tu..
    Header baru nampak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bulan baru kena tukar langsir baru makk., hehe2

      Delete
    2. wak, buatkan langsir untuk saya..haha

      Delete
    3. ciksal nak langsir kecil molek gi je kat nilai 3 ., harhar2

      Delete
  2. dh lama xg CM...dulu selalu melepak situ...tgk org melukis....kali terakhir pergi tahun 2004 rsanya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. skrg pon ade org melukis tapi kat luar jeer., hehe2

      Delete
  3. Replies
    1. x dpt wak nk tolong psl robot., wak mintak maap naa ;(

      Delete
  4. Replies
    1. lenkali singahla masuk sblom CM kene roboh., huhu2

      Delete
  5. kampung bunian ke apa tu wak? warna warni.. siap panjat pokok sakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kampong biasa2 ajer., aktiviti budak kampong gituuu., huhu2

      Delete
  6. Tunggu lukisan mummy julia d situ...

    Tungguuuu

    ReplyDelete
  7. cantiknya lukisan tu...header pun diganti baru cantik juga.

    ReplyDelete
  8. sapa yg pndai melukis tu bestnya.. berbakat sngt.. SR xberbakat langsung

    ReplyDelete
  9. Terbayang hulk tgh main kuda kepang. Hee ..

    ReplyDelete
  10. Cantik tapi silau mata klu pandang lama2

    ReplyDelete
  11. owh! header baru ekk?... cantek..

    ReplyDelete
  12. Wak ni pun sebenarnya kreatif jugak tau....sama mcm pelukis lukisan tu

    ReplyDelete
  13. ya Wak.. CT pergi sana tngh tahun hari tu pun tengok semua da dekat luar..
    yang kedai canting batik pun huurm..

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly