Wednesday, 16 December 2015

YUI HIRASAWA



PESTA komik pakaian ragam anime (baca: Cosplay at Comic Fiesta) akan diadakan di The Mines hujung minggu ini. Jangan nanti pembaca cakap yang penulis tidak memberitahu tentang pesta ini. Kaum kerabat penulis yang remaja itu serta rakan-rakan mereka sudah mempunyai rancangan masing-masing. Tetapi penulis tidak pasti samada ingin masuk ke dewan pameran seperti tahun-tahun lepas ataupun tidak.

Gambiran patung mainan Yui Hirasawa diatas telah dibeli oleh anak lanang tahun lepas di KL Convention Center (2014).

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Updated. Ini gambar yang asli yang penulis tangkap:

63 comments:

  1. Cantik.. sweet patung mainan tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe2, suke suki je mak aizamia tuuuuh., ;p

      Delete
  2. ACARA TAHUN NI TENTU LBH MENARIK..RUGI WAK KALAU XMASUK TU.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah selalu masuk, benda yg sama sajeer., tapi mukin byk karakter yg baru2 gituuu., tenokla nnti camne., hikhik2

      Delete
    2. wak pakai kostum apa nanti?hahaha

      Delete
    3. pakai kostum Tarzan bolehh., harhar2

      Delete
    4. Wak nak pakai kostum Tarzan.. larikkkkkkkk !!!!

      Delete
  3. wahh bolehla amek gambo bebanyak nanti kannn

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmgla byk subjek nk tembak., tapi tempat sesak dgn orangramai tu yg malas sikit nak gi join., huhu2

      Delete
  4. Replies
    1. Chun Li, please spank me., harhar2 peminat street fighter mak erk? ;p

      Delete
  5. Gimme 5 Yui Hirasawa...
    ngeh! ngeh! ngeh!

    ReplyDelete
  6. ooooo wak minat yek..... apa lg nnti blh share gambar cosplay yg wak pakai

    ReplyDelete
    Replies
    1. minatla sangat ., harhar2 nnti wak pakai jubah je la makk bolee?

      Delete
  7. Wak rupanya kaki cosplay ye..wak jadi apa? Saya ada seorang anak buah yang kaki cosplay.

    ReplyDelete
    Replies
    1. taklah mak, wak bukan cosplay., layan amek gmbr jeer ., huhu2

      Delete
  8. tak kenal sapa2 pun..hihi..masuk pertandingan pakaian beragam masa tadika dolu2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dolu2 ade tadika erk mak., mesti meriah kanns ;)

      Delete
  9. kwn2 sy mesti serbu mines ni nnt

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn x tegur wak sudahh., jarhar2

      Delete
    2. diorg x knl wak sy je yg kenal heheheh lain laa kalu wak jd cosplay hahahahahaha

      Delete
  10. tak sangka wak minat cosplay...yan minat baca komik aje

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukanla minat tegar mak yan yee, suka suki amek gmbr jeeer., ;p

      Delete
  11. jepun byk jual adult toy jugak kan ... comey gini le

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg jepun peneraju anime doll camni., mak x minat keew ;p

      Delete
  12. Wak..
    Layan anime ke.. kut layan boleh la berjemaah dengan Bujang Sulong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. xlah layannn., saje suke suki je layan anak2 wak nih., mak soh la bujang sulong tu join anime group kat fb byk., soh skali dtg comic fiesta the mines weekend nih kalo minatla., hehe2

      Delete
  13. comelnyaaaa...
    nnt wak gi, wak share pic ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah kalo wak berpergian lar., alalaaa

      Delete
  14. comelnya! saya suka watak yui ni! dulu selalu tengok anime ni sebab comel sangat :D
    teringin nk beli figura anime camni, hhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom la mak gi the mines wiken nih., matcham watak yui ada., yg full size pon ade., hehe2

      Delete
  15. Perghhh.. Wak layan cosplay jugak ke? Hihi..=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. taklah layan smpi pakai costume bagaii., tembak2 gambar jeeer., bolee?
      dh lama x dgr cik Faarihin nih apa kabar? masih aktif blogging & fotographing? ;p

      Delete
  16. wow mesti meriah..sy penah gak pegi tu..best..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak ceria gi dgn sapetuuuh., kehkeh2

      Delete
  17. Assalamualaikum...Banyak ajer nyer koleksi patung....boleh buat muzium patung ni wak...serius ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam, xde maknenyer muzium patung mak fida yee., nih suke suki jer., nnti wak fenat wak berenti lar., huhu2

      Delete
  18. Replies
    1. chomey ade buass pon ado ., huhu2 ;p

      Delete
  19. Saya tak pernah tau pun Wak ada pameran cenggitu.. Kesiannnnn.. Katak bwh plastic..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xper, yg penting poskad mak dah smpi serata dunya., orglen mampu ? hehe2

      Delete
    2. Harharhar gelak besar dgn statement over Wak tu tau.. :-)

      Delete
  20. Nk gtau husband la, kot dia nk pergi. Hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn bgtau je, kene senggol2an mesti dpt pegi punye., kehkeh2

      Delete
  21. Hujung minggu ni dah penuh dengan jadul kenduri. kalaulah boleh ke sini....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenduri kahwin biasa dari 11 pagi smpi 4 petang, pastu leh lah pegi The MInes mak, kalo nak lahh., alalaaaa ;P tapi kalo kene rewang tak dapek wak nak tolong.,

      Delete
  22. Wahh yeake..skeee..minat one piece hatap ade la prg yg pkai cosplay die nnti

    ReplyDelete
    Replies
    1. harhar2, ko ckp apeni., wak tatak pahang ., ;D

      Delete
  23. dulu sy pun layan anime ni..tp sejak berkerjaya ni dh kurang dah...hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. anime utk budak2 remaja jeer., org2 dh berumur nih kureng sikit setakat amek gmbr boleeeh., hehe2

      Delete
  24. Kalau pergi mesti dapat tengok anime doll yang terbaru kan..sure menarik punya

    ReplyDelete
    Replies
    1. cikgu emy penah gi fiesta cosplay camni kewww., hehe2

      Delete
  25. selamat bersuka ria ngan patung2 ye wak.. harharhar

    ReplyDelete
  26. lama dh xbaca komik jepun.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. xper, updet blog lagi best kann ., hehe2

      Delete
  27. rugilah kalau tak masuk ruang lameran..buatlah bagi jadi pasti wak oii

    ReplyDelete
  28. anime Jepun ni.. yang gegurl mesti comel2.. mata bulat2.. yg boboy hensem2..
    hahaha tengok kartun pun bleh jatuh cinta..

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat