Friday, 22 January 2016

PUNCA SEBENAR KENAPA DATO SERI MUKHRIZ DIPECAT DAN SEBAB UTAMA LORI HANTU MELANGGAR PELAJAR SEKOLAH KINI TERJAWAB



KELMARIN negara digemparkan lagi dengan isu politik semasa bahawa Menteri Besar Kedah telah dipecat. Penulis bukanlah blogger politik, jadi bila penulis menggugel, sehingga kini penulis pun tidak dapat memahami punca sebenar Dato Seri Mukhriz bin Tun Mahathir dipecat oleh pucuk pimpinan parti.

Tapi sudah ramai tahu mengapa lori hantu terbabas dan menghentam 18 kenderaan dan membunuh dua orang pelajar sekolah.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

kenapa mukhriz dipecat kenapa mukriz dipecat kesian mukhriz apakah punca dato' mukhriz di pecat citer pasal dato mukhriz dato mukhriz dipecat

32 comments:

  1. assalamualaikum dan selamat pagiiii wak...sama la dengan saya hape pon tak tau kenapa anak Tun di pecat...cam tetiba jew kan...

    ReplyDelete
  2. Salam Jumaat, thanks for info, semalam pun en hubby sebut pasal ni, nanti boleh gugel lagi:)

    ReplyDelete
  3. Kesian Dato Mukhriz...

    http://qiyasaad.blogspot.my/2015/12/gold-giveaway-1-by-qiya-saad-powered-by.html?m=1

    ReplyDelete
  4. saya pun tidah apa puncanya wak, jarang baca cerita politik

    ReplyDelete
  5. saya lg la tak faham..apa citer ni?
    lama sgt cuti..huhu

    ReplyDelete
  6. Assalam Wak. Apapun saya tetap suka Dato Mukhriz. Saya lagi suka gambar intro wak tu.. Kesiankan wak..

    ReplyDelete
  7. hahaha.. ye ye je saya bukak entry ni nak tahu puncanya.. ;)

    ReplyDelete
  8. Saya nak trak kuning tu. Pasti tak mengambil nyawa sesiapa kan.

    ReplyDelete
  9. semua sbb kaki ampu... gitu lah wak

    ReplyDelete
  10. Pemimpin sekarang ni buat negara macam taman mainan je, nak? Masuk. Taknak? Buang.

    ReplyDelete
  11. Kesian mukriz..apalah salah dia agaknya kan

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum wak..apa kabo wak :-))

    ReplyDelete
  13. dah bosan ngan politik.. yg berkuasa semakin bermaharajalela.. rakyat pulak makin ditindas-tindas..:(

    ReplyDelete
  14. INTRO WAK GEMPAQ TAPI DH FHM JUGA HEH..HEH..BIARKANLAH LUNCAI TERJUN DGN LABU2NYA...

    ReplyDelete
  15. Cutenya 'lori hantu' wak dalam gambar ni!

    Entahlah, saya jarang membaca kisah politik ni sebab tak berapa minatlah, wak. Maklumlah orang perempuan minatnya lebih terarah kepada 'pengurusan kewangan' di shopping malls aje! Tapi adalah juga jeling-jeling tajuk akhbar tu. Kesian Mukhriz, kalau dah tujuh keturunan orang tak suka, terkenalah tempiasnya. Eh, pepandai aje saya ni tau!

    ReplyDelete
  16. Jawatan pun bukan hak milik kekal kan Wak :)

    ReplyDelete
  17. Assalammualaikum... 3 lalat,

    macam2 arena politik tanahair kita nie kan... yang nyata kos sara hidup semakin meningkat... kesian rakyat.

    mselim3

    pls: siapalah yang nak prihatin masalah rakyat kan..

    ReplyDelete
  18. semua jd blur dengan kerajaan...haihh...tapi kesian kat budak sekolah tuuu

    ReplyDelete
  19. byk hal2 suspen y berlaku kt malaysia skarang

    ReplyDelete
  20. ooo..dipecat rupenye.. ingatkan resign..huhuu

    ReplyDelete
  21. Dahsyat juga lori hantu ni,kasian yg kena langgar.

    ReplyDelete
  22. mana pg tuan umah ni... yuhuuuuu

    ReplyDelete
  23. lama tak update blog wak.. mana menghilang?

    ReplyDelete
  24. ahahahaha ok ni lawak.. itulaaa mula nak ngekek2 da gelak kat blog Wak ni..
    awat lama benar gap ni Wak ?? poe mano..

    ReplyDelete
  25. hidup rakyat kedah.. maap kami dok berjiran dgn kedah jd tak kisah sgt :P

    ReplyDelete
  26. Wak, mana wak menghilang ni... senyap joo.. Wak sihat?

    ReplyDelete
  27. Dah! bersawang blog Wak nih!

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat