Thursday, 25 May 2017

KAMBING TAK MANDI PUN HARGA MAHAL

Gearbox soup so delicious making you forget about your cholesterol level. OTL

Semalam ada jamuan makan-makan di padang tempat penulis memotong rumput ini. Tetapi penulis tidak dapat sertai sebab kena pulang tengahari ke rumah atas arahan isteri penulis (yang itu) untuk melihat anak lanang bocah cilik balik dari sekolah cina. Budak sudah berumur 10 tahun pun masih kena pantau. Weh, siapalah tidak sayang bini, tapi ada makcik kan. Kannns?

Pulang semula ke pejabat ada lebihan makanan sup kambing yang sedap itu. Nyot nyot.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

20 comments:

  1. kenapa sup tu Nampak cam kari?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahar2, memang bukan kuah sup tuuh., prihatin sangatla ko kay., ;p

      Delete
    2. ni bukan prihatin. perhati namanyaaaaaa

      Delete
    3. hahar, harap2 bukan jaga tepi kain orang erk., ;D

      Delete
    4. perhati dan jaga lain wak... dah kenapa?

      Delete
  2. Replies
    1. O = kepala orang
      T = tangan orang dgn bahu
      L = kaki melutut, merangkak ..

      senang citer, berlawanan dgn LOL tu pun xkan ko xtau ., huhu2

      Delete
  3. Sebab unik wak tu yang mahal..baunya tu ada harga..tak sia-sia kambing takut air..walau takut air..tak mandi..sampai masa fofuler kambing..bbq sedap daging kambing..aqiqah kambing juga lazimnya dicari...kikikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. so nnti kalo cucu soh mandi tapi xmoh mandi jgnlah nek PC marah2 pulak., hakhak2

      Delete
  4. Sedapnya sup gearbox tu.
    tak pernah nampak lagi fesen sup macam ni.
    Mabeles bangeet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. enaeke temenan yo kang WP., ojo ngencess ., hahar2

      Delete
  5. sedap sangat nampaknya tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenok gmbr je pon dh sedap mkcikNgah kann? tu blom lagi tenok gearbox depan mata., hahar2

      Delete
  6. sik baik sy tgk pic ni sblm puasa hehehehe

    ReplyDelete
  7. slmt berpuasa utk wak sekeluarga

    ReplyDelete
  8. Suka kurma kambimg....selamat berpuasa 3lalat!

    ReplyDelete
  9. SEDAPNYA GULAI KAMBING TP MAKP XPRNAH RASA

    ReplyDelete
  10. nasib baik still kenyang pas sahur tadi..

    ReplyDelete
  11. Salam. Kambing tak mandi mahal? Errmm... ayam, lembu semua tu mandi ke? Kih kih kih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. org x ckp lembu ayam takut air kann., salamm juga

      Delete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly