Thursday, 18 May 2017

PESAN USTAZ: TAK CANTIK TAK COMEL TAK JELITA TAKPER ...

Sila goyangkan inul untuk lihat apa yang ustaz kata. Lokasi: PWTC circa 3/5/15.

Seorang jejaka wassap ustaz ada dilema dengan pasangan hidup. Disana menanti disini menunggu, katanya.

Jejaka: Ustaz, hambo ade dua pilihan. Sorg tu sangat cantik tapi kurang pandai dalam bab agama. Pakai tudung kecik je sbb orang sosial sikik, tapi tak jahak. Hak sorg lagi tak cantik, gemuk sikik, tapi pandai dlm agama, lulusan bagian syariah. Jadi, hok mana satu nak pilih?



UAI: Awok ambiklah hok gemuk yang beragama naa.., hok cantik tu mung bak mari kat saya. Hahahahaha.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

16 comments:

  1. Haha kelakar Pula bila baca

    ReplyDelete
    Replies
    1. ustaz zaman la ni kene ade unsur2 humor dlm ceramah, baru pendengar tak bosan., naa

      Delete
    2. WANITA DIJADIKAN ALLAH CANTIK SEMUANYA...

      Delete
    3. makPah, ingtkan semua pompuan dijadikan dari TULANG RUSUK lelaki..,

      Delete
  2. Mmmm....sapa2 pun suka yang cantik dulu. Betul tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo semua nak cantik nk chomey nk jeliter, abes yg x cantik x chomey x jeliter saper yg nak kan nekMala tuuh., huhu2

      Delete
  3. Hehehe...pulak..tapi akhir zaman ni Wak..kadang tak sempat tutup lampu suami dah ceraikan isteri sebab tak cantik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan setakat x cantik mkcikPC ye, mukin sbb mulut pon kene jaga gak., huhu2

      Delete
  4. amek dua2 le abes cite hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. amvoiii ammvoii cikmasy., hahar2., tapi ustad tuh quota tinggal satu lagi jeew., hahar2 amboii

      Delete
  5. tipikal lelaki wak, msti nk yg lawo, yg seksi psl pengetahuan agamanya tu jd perkara ke 3 ke ke 5 nk amik tau....

    tp kalau hanya memandang cantik seksi je, 1 hr nnti semua tu hilang jgk kendur jgk

    ReplyDelete
    Replies
    1. btolla cik kak, kecantikan tu bukanlah kekal selama2nyer kannn., tapi ustad pon nak yang lawo gakk sbb ustad ada ilmu leh didik kalo kurang agama., ;p

      Delete
  6. Cantik bukan hanya pada rupa dan body aje,
    tapi cantik dari segi akhlaknya,agamanya, sosialnya etc
    Jaman sekarang susah nak jumpa Wak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenanla kang WP,. abes nak pilih yg mane satu, nak yg CANTIK ke nak yang GEMOK ke walopon tau dua2nye molot longkang., kang?

      Delete
  7. Replies
    1. btol tang mana mkcik? tang yang CANTIK bagi je kat ustad sekalian,., huhu2 kita rakyat jeliter nih amek yg GEMOK jeeer., naa

      Delete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly