Thursday, 12 October 2017

SEPETANG DI PENGERANG



Petang tadi penulis telah berlarian ke Pengerang untuk berjumpa dengan kawan kenalan. Bukan urusan kerja. Hajat hati hendak menangkap gambiran jeti lama di sini ketika matahari terbenam pun tidak kesampaian. Kalau ada jodoh dan rezeki, insyaAllah nanti kita berjumpa lagi. Amin ya robbal alamin.

Blog bukanlah hakmilik kekal.



10 comments:

  1. Saya baru juga tahu ada tempat bernama pengerang

    ReplyDelete
    Replies
    1. skrg ni project Rapid Pengerang tgh hot., tryla google., hehe2

      Delete
  2. bersih plak Nampak stesen BHP tu... ngeri teringt minyak habis stesen terdekat BHP dr pintu baru Pengerang

    ReplyDelete
    Replies
    1. aisehh kay, bersih ke stesen BHP tuu., memey berhabuk karat dengan tanah merah lagi., huhu2 sibbaik ko x dpt keje kat sini kannn., untungla keje Wood group mustang tu kannns

      Delete
  3. smpi ati wak pegi x ajak sy... sob sob

    ReplyDelete
  4. Untung orang2 kampung kat sini, tanah dah mahal.
    Tanah abang WP dia orang dah kecek2 RM1 juta, tapi dia tak nak jual

    ReplyDelete
  5. Baru tahu Pengerang sebab kawan kena kerja dalam Rapid tulah.

    ReplyDelete
  6. Saya tak pernah sampai sejauh ni Wak walaupun dilahirkan di Johor..

    ReplyDelete
  7. pernah ke pengerang.
    urusan keje.

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly