Monday, 23 October 2017

WEEKEND CITY BREAKS

KLCC View from Bukit Belacan this morning.

Hari hujung minggu penulis telah berlarian ke bandaraya. Tujuan hanya untuk menjenguk rumah merpati penulis yang itu dan membeli sebongkah berlian.

Nota sangsi lalat. Penulis perasan ada satu bangunan menara lebih tinggi dari KLCC di sebelah kiri itu yang sedang dibina dengan gigihnya. Ada kawan beritahu, itu menara Najib utk kekasih hati seperti Taj Mahal di Indon. Mungkin nanti namanya "Ros Mahal" agaknya. OTL

Blog bukanlah hakmilik kekal.

This is Bukit Belacan greens.

16 comments:

  1. Replies
    1. haha2 gurau2 je kakPah., tp kalo wak pandai dh jadi Perdana Menteri jugak., hahar2

      Delete
  2. tak Nampak pun dari lrt bangunan yg dibina di sebelah kiri klcc

    ReplyDelete
    Replies
    1. kay, ni projek megalithik org politik atasan yg dilindungi 9 dragons., x semua org leh nampak projek mega nih walopon terpacak dpn mata.. ko hape tau., hahar2

      Delete
  3. a loo loooo... rose mahal ye..
    kalau pakai duit sendiri, ok je wak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana boleh pakai duit sendirik kakYan., "duit ko duit aku, duit aku duit aku"., ingt citer pramlee?., hahar2

      Delete
  4. hahaha...lucu entry ni. Sedap juga nama yang 3lalat bagi tu.

    ReplyDelete
  5. ros mahal? hahahhaha ok jgk tu namanya wak

    ReplyDelete
  6. Harapnya tak menjadi kenyataanlah nama untuk bangunan tu.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. Yeke...!!??? Wak.

    Mrs. A dengar bawah KLCC sedang giat pembangunan underground city eeiiii risau macam tak selamat jer...

    ReplyDelete
  8. Makin serabut kuala lumpurku. Adehh

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly