Tuesday, 9 July 2019

WELCOME BACK JALAN AMPANG



Assalamualaikum kengkawan semua-semua lah.

Hari ini hari pertama penulis bertugas memotong rumput di persimpangan Jalan Ampang dan Jalan Jelatek ini.
Semoga dipermudahkan amin ya robbal alamin.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

11 comments:

  1. waalaikumsalam... moga segalanya berjalan lancar ameen

    ReplyDelete
  2. WSALAM PA KHABAR WAK SELAMAT MEMOTONG RUMPUT...TINGGI NAMPAKNYA RUMPUT KAT JLN AMPANG TU HEH...HEH.

    ReplyDelete
  3. ni mcm kat great eastern je ni? hehehe

    ReplyDelete
  4. Tempat tu sibuk sangat harap tugasan berjalan lancar

    ReplyDelete
  5. Semoga semua urusan akan sentiasa dipermudahkan oleh-Nya

    ReplyDelete
  6. Waalaikummussalam Wak
    Alhamdulillah dah kembali memotong ya...
    Setahun dah hiatus tu

    ReplyDelete
  7. moga sentiasa dibawah kasih sayang Allah walau apa jua tugasan yang dilaksanakan.
    Kabare' wak?

    ReplyDelete
  8. Assalamualaikum Wak...rezeki tidak salah alamat kan wak..di mana2 kita berada dah tertulis rejeki kita. Rejeki wak motong rumput di keyy ell ni cam luar biasa jer bunyinya wak..

    ReplyDelete
  9. W'salam Wak Lat,
    Welcome back..

    ReplyDelete
  10. waaahh dekat dgn setiawangsa tu

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly