LONTONG GEDUNG LALANG

By Wak Lat - Thursday, January 14, 2021


Hari ini sudah bermula PKP di beberapa negeri.

Pagi2 terasa lapar pula.
Penulis pun berlarian mencari lontong.
Bila ditanya, "boleh makan sini tapi wak kene duduk tepi longkang sana," kata pakcik warung itu.
Yo wes.

Movie lalat. Doctor Strange 2016.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

  • Share:

You Might Also Like

11 comments

  1. Alhamdulillah. Menikmati sepinggan lontong.

    ReplyDelete
  2. Hihi, takkan nak mkn tepi longkang ye wak, bungkus mkn kt umah lah ye tak

    ReplyDelete
  3. Adoih, nak kena makan tepi longkang la pulak

    ReplyDelete
  4. Amboi.. sedap nampak lontongnya..

    ReplyDelete
  5. tak boleh dine-in, makan di luar kedai pun ok...takde lah kena denda..hihi..

    ReplyDelete
  6. Duduk meja tepi longkang ke camne tu? jaga jarak eh maksudnya. hihi..
    Lontong kegemaran ni..

    ReplyDelete
  7. Kalau longkang kering boleh hadap lagi..kalau mengaum baunya.. aduh

    ReplyDelete
  8. uish, kang nampak dek PBT baru tau..hahahahha

    ReplyDelete
  9. rs mcm dah lamaaaa x pekena lontong

    ReplyDelete
  10. Adoi sedihnya makan tepi longkang

    ReplyDelete

terimakasih diatas komen2 semua ye ...