Sunday 15 April 2018

TELUK SENANGIN

Pulau Pangkor view from Teluk Senangin.
Diambil dengan phone cap aiyam. @2018.

Hari Minggu penulis telah berlarian ke Teluk Senangin dan Pantai Remis Perak, bukan Pantai Remis Kuala Selangor ya. Dan sanggup berpatah balik semula ke Teluk Senangin semata-mata untuk mengambil gambar pulau Pangkor yang jauh ke tengah.

Nota klasik. Dulu, Sepetang di Port Weld (2012).

Nota malam. Tonton wayang Rampage 2018 di pawagam TGV Aeon Seri Manjung (bukan Aeon Tebrau yg TMJ sudah belanja rm1juta pada hari Rabu minggu lepas) sudah. Usai wayang, jam 11.15pm mencari cikputih terpaksa pusing tawaf satu mall sebab tidak cam masa mula-mula masuk tadi. OTL
Untuk cerita RAMPAGE 2018 ini penulis beri 3 bintang saja, walaupun kesan khas CGI yang hebat tapi jalan cerita yang biasa dan boleh diagak.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

3 comments:

  1. wak... naper lama hilang?

    seronoknya jln2 ke pulau wak

    ReplyDelete
  2. Boleh mandi ke tidak kat situ Wak? Tak ramai orang mandi pun.

    Berapa bintang Wak cerita Rampage 2018 tu macam nak pi tengok juga ler... ngeh! ngeh! ngeh!

    ReplyDelete

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat