Monday, 18 May 2015

HATIKU KAU GURIS LUKA



KADANG-kadang kita kena hormat prinsip orang lain, supaya orang lain akan hormat kita.

Nota lalat. Lagu 'Hatiku Kau Guris Luka' nyanyian Sweet September telah dipopularkan pada tahun 1982. Penyanyi utama kumpulan Sweet September, Antonio Vincent, 57, yang popular pada era 70-an meninggal dunia di rumahnya di Tanjung Bungah, Pulau Pinang pada tahun 2011 dipercayai akibat sakit jantung.

* Lalala lala lala la
Lalala lala lala la
Lalala lala lala la
Lala lala

Ulang *

Sedih rasa tak terperi bila ku ketahui
Andai kasih yang kau beri tak sepenuh hati
Dalam manis kata mesra aku terpedaya
Engkau ada teman lain lebih istimewa

Blog bukanlah hakmilik kekal.

17 comments:

  1. Sama-sama saling menghormati. Tak rugi pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann., dlm hati sape yg tau makk ;p

      Delete
  2. raikan perbezaan pendapat.. tak susah pon kan.. :)

    hehe.. jadi saye tersesat jauh la ni.. ke blog lame..

    ReplyDelete
    Replies
    1. barang yg lama jgn dikenang makk yee ., hehe2 btolla nih

      Delete
  3. segalanya harus bermula dgn sikap kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita harus belajar menerima apa yang tidak dijangka., sikap kita masing2 yg membuatkan kita jadi unik utk kita menjadi kawan ataupun sebaliknya., ;p

      Delete
  4. Itulah dikatakan hidup tak semuanya selari dgn apa yg kita harapkan.
    Kalau tahun 1982 tahun kakak bersekolah tu tapi kok tak ingat nak menyanyinya - dah tua ni jadi lupa

    ReplyDelete
    Replies
    1. mbakyu jaman mbieyn sukak ndengar lagu opo ? ;D

      Delete
  5. Assalamualaikum..
    Kita hormat org.. tp jgn harap org nak balas yg sama jugak.
    Berlapang dadalah.. insya'Allah.. takda sakit hati.. takda sakit kepala..

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam cik kak yg jauh dimate tuuu ;p
      timekaseh atas nasihat jugakk

      Delete
  6. kita diguris.. kita pun mengguris.. :)

    ReplyDelete
  7. salam kunjung semula...

    akak suke lagu tuh...

    yap.... saling hormat menghormati supaya takde yg terguris di hati

    ReplyDelete
  8. Lagu ni memang lagend habis..saya suka lagu ni..

    ReplyDelete
  9. fuh Tahun 82 sy lahir pun belum.haha tp lagu ni nostalgia smp Sekarang kan

    ReplyDelete
  10. unik gambar ni.. dr sisi yg tak pernah terfikir dek akal... hehehe...

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly