Sunday, 3 January 2016

DARTH VADER STORMTROOPER AND A MINI BIKE



BULAN baru di tahun yang baharu penulis pun teruja juga hendak menukar kepala blog (baca: blog header) penulis yang biasa-biasa sahaja ini. Ditambah dengan pembelian mini basikal warna merah yang comel, maka terciptalah header diatas untuk sebulan mendatang. Dengan latarbelakang warna hijau diharapkan pembaca tidaklah jemu datang singgah dan komen-komen disini. Jangan ada yang muntah hijau sudah.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

19 comments:

  1. heh..heh..header blog dh tukar ya..cantik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe2 dh lama tukar ye makPah ., tq

      Delete
  2. haah laaa....baru perasan header dh tukarrrr......buatkan utk sy jugak wak....cantikkkk....heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. harhar2 ., nak buat header poyo mcm wak punye jugak ke cik kak DM ., ;p

      Delete
  3. Replies
    1. harhar2 suke suki je mak mrs A ., ;p

      Delete
  4. stormtrooper daripada belajar naik basikal, baik belajar menembak..hahaha.memanjang tak kena je

    ReplyDelete
    Replies
    1. stormtrooper dh terorr menembak yee., pasni nak jadi doktor hensem pulak., hikhik2

      Delete
  5. Cantik wak kepala blognya, warna pun cun,lembut jee. Kalau org tak tau mesti diaorang ingat blog remaja ni hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. sibbaik mak okeje ckp blog remaja, ingtkn blog budak2 bawah umir blom baligh., harhar2

      Delete
  6. wak comelnye diorang dengan basikal kecik tu....suke ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kihkih beskal mainan suke suki je mak garam yee., ;p

      Delete
  7. syokkan main ngan lego ni.. balik nak susun lego lahh..ehhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nih bukan lego ye mummy., nih star wars minifigure jeer.,

      tapi mummy nk main lego kat umah nnti dgn sape letteww ., hehe2

      Delete
  8. nak tumpang basikal jugak, tak boleh...

    tumpang komen boleh la kannnn

    ReplyDelete
  9. tu da macam ayah ajar anak naik beskal..

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly