Wednesday, 13 January 2016

WORDLESS WEDNESDAY: FLYING HIGH

"A good magician never reveals his secrets"

Blog bukanlah hakmilik kekal.

26 comments:

  1. makin hebat skill phothog wak, heheh nice!

    ReplyDelete
  2. Macamana wak buat gitu..nampak hidup..gambiran tu

    ReplyDelete
  3. Ala... baru nak tanya wat caner wak dh pesan jgn tanya.

    ReplyDelete
  4. cam ne buat tayar berpusing tu ....

    ReplyDelete
  5. wak ada hati nk wat stunt cm tu ka? ;-)

    ReplyDelete
  6. wak ada hati nak wat stunt mcm tu ka? ;-)

    ReplyDelete
  7. Alaa Wak ajar laa sikit camane buat gamabr power camni. Hehehe

    ReplyDelete
  8. Wow...Kalau lah ia realiti tentu menakjubkan...

    ReplyDelete
  9. owh.. cedera parah dibuatnya..

    ReplyDelete
  10. Eh dah tak buat fit for android eh..

    ReplyDelete
  11. sangat hebat! haaa...boleh tahan wak ni

    ReplyDelete
  12. wak? adakah dulu pakai blog lain? mcm nak kenal/

    ReplyDelete
  13. ilmu apa kah yg wak gunakan sampai bole terobang benda ala tu....ntah2 wak pon jumpe dukun nek minah belacan tak???? Hahaha...

    ReplyDelete
  14. Tingginya..dah nak sampai puncak KLCC

    ReplyDelete
  15. Adoiii! Tayar beskal kena kepala dia!

    ReplyDelete
  16. meh saya teka..wak letak atas cermin, pastu wak tangkap gambar dr bawah, tul tak?

    ReplyDelete
  17. Perghhhhhhh wak lawanyaaaaaaaaa >.<

    First time singgah blog wak. Selama nih cari tak jumpa .. ngeee

    ReplyDelete
  18. hahaha.. good magicians ? good stunt man pulak macam mana wak ??? :D

    ReplyDelete
  19. Haha.. caption yang kena dengan gambor. Hebat wak amik gambor. :)

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly