Monday, 11 January 2016

YELLOW LORRY AND TOP COMMENTATOR GIFTS FROM ANAMIZU



KELMARIN penulis telah menerima cenderahati berupa baucer diskaun Domino's Pizza dari blogger Anamizu kerana menjadi Pengkomen Tegar, katanya. Terimakasihlah cik Anamizu kerana bersusah payah bertanya alamat penulis dan mengirimkannya. Tanpa kawan-kawan yang baik-baik gitu, siapalah penulis yang ini kan. Tapi bila penulis periksa didalam blognya, komen penulis hanya 5 ketul sahaja.

Cerita lalat lain. Gambiran lori kuning diatas penulis ternampak dalam kotak plastik barang mainan anak lanang bocah cilik. Bila penulis pegang dan angkat masih kelihatan elok, tidak seperti mainannya yang lain-lain.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

29 comments:

  1. Mati2 ingatkan wak dapat lori kuning tadi..heehee
    apa2 pun tahniah ye^^ eh dapat baucer Dominos jugak ke wak?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. iye mak ros, baucer dominoes piza but still kene byr jugak., huhu2

      Delete
  2. wah untung lah wak.... lorry kuning tu nmapk kuat mcm wak hehehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah masih sado lagi nih., hikhik2

      Delete
  3. Salam singgah sini awak...wahh...tahniah yer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam pagi senin gak cik kak MD tuu., timekaseh ;p

      Delete
  4. Lori kuning mengancam. Patut beli untuk anak gak. Kekeke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan beli lori saja mak, beli sekali dgn traktornye baru ngamm., hehe2

      Delete
  5. rejeki wak...pasni bleh la bawak lori kuning pi mamam pizza...kikiki

    ReplyDelete
  6. rezki wak tu syukur alhamdulillah. sedapnya dpt mkn pizza domino.

    ReplyDelete
  7. waaaa...rejeki tuhhh wakkkkkkkkkkk....tahniah wak hihih

    ReplyDelete
  8. boleh la belanja mak makan pizza domino pulak :p

    ReplyDelete
  9. Best dapat baucer pizza rezeki jangan ditolak.

    ReplyDelete
  10. Bole la beli pizza saiz beso pulak :D

    ReplyDelete
  11. Cantek lagi lori kuning tu wak..
    Belanja pizza wak...hehee

    ReplyDelete
  12. ingatkan wak dapat lori kuning tuuu ,tahniah lerr wak :)

    ReplyDelete
  13. Tahniah Wak.
    Lepas ni laju jer gi Domino pizza yang ada ikan bilis tu sedap.

    ReplyDelete
  14. Wak.. bolehlah belanja dekat Setia City Mall nanti.. ;)

    ReplyDelete
  15. wah , blh la belanja saya piza ... heh heh heh

    ReplyDelete
  16. 5 ketul tu lah antara paling top Wak. blog i olls bkn top mcm retis. ada Wak komen 5 ketul tu pon dah kire best sgt dah Wak hehehe. mekaseh ye Wak sllu singgah drop komentar. sggh lah slalu lagi. moga ada lagi rezeki yg dpt dikongsi bersama hehehe

    ReplyDelete
  17. lori kuning tu boleh simpan untuk bekalan hari mendatang.. bekalkan untuk cucu lanang pulak.. mewarisi orang kataaa.... hee

    ReplyDelete
  18. Wahhhh.. tu mcm lori hantu yg langgar keta ngan motorkat Alam Damai baru ni tu wak

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat