Wednesday, 23 August 2017

HELICOPTER TERHEMPAS DI CHERAS KETIKA LIPUTAN SEA GAMES 2017



Berita palsu? Penulis tengah mencari info terkini tentang helikopter yang terhempas pagi tadi di Cheras sehingga melibatkan trafik jem luarbiasa di bandaraya.

Cerita lalat lain.
Semalam penulis sudah terima kepingan cetakan gambar2 4R yg penulis telah tempah di Photobook Malaysia minggu lepas. Walaupun harga yang murah iaitu RM8 sahaja untuk kos penghantaran berbanding di kedai gambar (RM100), kualiti gambar2 tetap baik.

Untuk baca Pengalaman Print 4R Online Murah, sila katik di SINI.

Malam tadi penulis telah berlarian ke Tesco mencari buku album gambar pun tiada lagi kelihatan di rak seperti dulu-dulu. Orang sekarang sudah tidak suka mencetak gambar kan.

Blog bukanlah hakmilik kekal.





15 comments:

  1. Replies
    1. tu lar, mcm btol tapi xde berita kat online newspaper nih., huhu2

      Delete
  2. YELA WAK XDE DLM BERITA TV R ONLINE

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lar, dorg nih saje buat citer bukan2 kann., ;p

      Delete
  3. ke heli kecik tu wak..? heli mainan..cam ade dpt bidio tu lam wassap... yg tu ke..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahar2, wak pon tertipu jugakk., ;p

      Delete
  4. takde pun wak..boleh caya kot cakap saya sebab saya keje suratkhabar.haha

    ReplyDelete
  5. aah takde lak dgr bite psl helikopter tuh...

    cantik jgk gambar2 tu ye wak, tak kisahla walaupun murah tp nampak cun gambo nya

    ReplyDelete
    Replies
    1. abaikan je citer helikopter tuu., huhu2

      murah dan berbaloi., bila cikKak nak buat jugak nih., hihik2

      Delete
  6. Teringin nak print murah2 camtu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. so ape lagi cikkak Anis., order je online photobook., jgn ckp wak x payong., hehe2

      Delete
  7. O... dah takde jual eh album gambar kat kedai.. 😐😐

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat kedai gambar ada jual album gambar, tapi tak jumpa dijual di Tesco mcm dulu2.. ;p

      Delete
  8. Saya masih lagi print dan simpan gambar2 dlm album. mmg payah nak jumpa tapi kat kedai gambar masih ada lagi jual album gambar.

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly