Tuesday, 22 August 2017

HIGHWAY PASIR GUDANG YANG TERBAIK DI DUNIA

Near Taman Rinting exit | Pasir Gudang Highway | Johor 2017

Lebuhraya Pasir Gudang yang penulis lalui setiap hari untuk pergi ke tempat memotong rumput dan pulang.

Setiap selang dua hari mesti ada pembaikan jalan berlubang. Kalau hari ini ditampal, esok rosak, lusa ditampal lagi. Repeat. Begitulah sampai matik.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

3 comments:

  1. kih3... ingat td betul lah spt tajuk... alah wak kt tempat dana pun sama...
    tempat wak korek kecik je, tmpt dana korek nk mskkn benda bulat sebesar tong drum tp bsr lg...
    jln dhla berbonggol2 mcm apa, di korek tp tak di turap elok2... aduhla lg sedih

    ReplyDelete
  2. Nak jugak tengok jalan yang terbaik tu tapi bila tengok.. oohh.. itu rupanya.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. laluan lori besar wak, bertabahlah

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly