Friday, 18 October 2019

KALAU LAH AKU BOLEH SAMAN POSLAJU DAPAT RM850 RIBU MACAM NUR IZZAH



Penulis sudah bungkus buahan untuk dikirim ke Masai pada hari kelmarin, Selasa 15hb.
Esoknya penulis periksa masih belum sampai ke destinasi.
Lusa, laman web tidak dikemaskini.
Bila ditelefon, pegawai poslaju kata 'hilang' di KLIA.
Aiyah.

Hari ini sudah masuk hari ke empat.
Status masih sama.

Updated status. Buah dah smpi Jumaat ptg ye... sibaik buah maseh elok ;p

Link lalat pasal kes saman fitnah Nurul Izzah selesai dengan bayaran RM850,000.
Dulu dah menang RM1 juta. Link.

Blog bukanlah hakmilik kekal.



6 comments:

  1. Kang wak pos buah apa...duren ke? buah tu dah dikendurikan kot kang....

    ReplyDelete
  2. Pos laju ni kadang memang tak laju Wak.. kami kat Sabah ni dah biasa..
    hehe.. sabor jer lah..
    mudah2an kotak buah tu akan ditemui dan sampai dgn selamat ke Masai..

    ReplyDelete
  3. kalau hilang camana? diorang lepas tangan ke

    ReplyDelete
  4. courier sekarang macam-macam hal suka bawa parcel jalan-jalan entah kemana. sebab tu lambat sampai

    ReplyDelete
  5. Buah apa dikirim ni. Suspen ah

    ReplyDelete
  6. kalau lambat sampai expiretlah buah wak tu

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly