Thursday, 24 October 2019

MINIS



Penulis kadang-kadang hendak makan jajan bar cokelat inis.
Bounty. Milky Ways. Mars. Snickers
Beli yg saiz mini sudah.

Harap-harap tidak mudah terkena kencing manis.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

10 comments:

  1. Snickers sllu ada dlm handbag sy Wak. klu lapar boleh terus makan..

    ReplyDelete
  2. heheheh kalau bakan 1 je oklah wak, tapi kalu beli 4 minis tu dan sekali ngap beli kerap lak boleh kene jugak tu wak hheheh...

    tapi tulah kadang ada orang makan la manis ke apa kalau dah memang Allah dah kata dia tak kene sakit, tak jadi apa pun walau makan banyak...

    ReplyDelete
  3. makan 1 utk seminggu oklah tu wak...
    selalu ammi terjebak jugak membeli yg mini ni dekat MyNews. geram je tgk.

    ReplyDelete
  4. sekali sekala tak salah makan ni. hehehehe

    ReplyDelete
  5. saya pun prefer mkn yg mini.
    tapi snickers, mars tu manis amat! tak boleh gigit byk, sakit gigi.

    nak g cari bounty, milky way lah..blm pernah makan. haha

    ReplyDelete
  6. Kadang-kadang makan takan kena kencing manis la wak . Kalau setiap hari makan tu ye , melampau nau dah la tak pelawa orang lain . Hahahaha :)

    ReplyDelete
  7. insyallah makan kuantiti yang betul ok je
    i cannot la Bounty uhuk uhuk..

    ReplyDelete
  8. Paling suka milky way. Suka beli pek celebrations ni semua ada :)

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly