Thursday, 26 November 2015

HOW TO CHOOSE THE RIGHT NEIGHBORHOOD

Third Avenue, Cyberjaya

Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Days left: 4/30
Post of the Day: 2/4

DULU ada rakan penulis yang beli rumah di Bangi dan berulang setiap hari ketempat kerja di ibukota pun penulis rasa tersangatlah jauh. Tapi kelmarin bila rakan penulis (yang lain) beritahu dia sudah beli rumah di Senawang membuatkan penulis kagumlah juga. "Aku kuar umah kol 6.15 pas suboh tiap2 hari, bini aku pun keje kat shah alam," katanya.

Nota lalat. Gambiran atas dan bawah adalah model kondominium Third Avenue Condominium di Cyberjaya untuk dijual yang sedang dipamerkan berdekatan tempat penulis memotong rumput.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

Third Avenue, Cyberjaya

Third Avenue, Cyberjaya

16 comments:

  1. kalau dua2 redha nak berulang-alik gitu, no problem :)

    ReplyDelete
  2. Wak tibai la sebijik rumah tu Wak hehe..

    ReplyDelete
  3. Awalnyelaa kluar rumah, 6.15 pagi lagi. Hebat betul. :D

    ReplyDelete
  4. cantik pic ni Wak... jauh juga nak berulang tu kan...
    tukar design blog ye Wak... hehe

    ReplyDelete
  5. berwajah baru blog wak..hebat. kalau dh mampu beli jer rumah bnyk2..

    ReplyDelete
  6. Cyberjaya tu deket jer Wak.....tapi mak sendiri rasa tak mampu duduk jauh2.

    ReplyDelete
  7. Kita kerja kat cyberjaya wak. Dah banyak pembangunan kat situ. Harga rumah pon buntang mata nengok.

    ReplyDelete
  8. KA pun lebih suka keluar awal utk elakkan kesesakkan x larat nk sapu jam pada roti tiap hari. Tapi betullah harga rumah skang ni aduhai tepuk dahi ler nengok !

    ReplyDelete
  9. rumah mampu tengok makin banyak

    ReplyDelete
  10. wak kerja di Cyberjaya..best kawasan ni..jalanraya luas..tak jem..was guaranteed takde blackout..

    ReplyDelete
  11. Tentu mahal rege nya ni...rakyat marhaen hanya mampu tengok

    ReplyDelete
  12. Seandainya saya mampu miliki third avenue tu, maknanya saya dah jadi sekaya ironman :)

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly