Wednesday, 18 November 2015

NESCAFE IN A NIKON LENS TUMBLER



Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Day: 18/30
Post of the Day: 2/4

KELMARIN penulis telah menggeledah bilik stor tempat menyimpan barang lama dan terjumpa tumbler Nikon diatas dan terus penulis buka dan guna untuk bekas air minuman. Bancuh air nescafe paket 3 dalam 1 sudah.

Teringat penulis tahun lepas semasa taksub menyertai peraduan Nikon dan Nescafe. Tumbler Nikon itu penulis dapat hadiah peraduan fotografi, manakala camca sudu Nescafe itu penulis pun mendapatnya ketika menyertai peraduan yang akhirnya memenangi 2 mini ipad. Tetapi itu cerita lama, buat kenang-kenangan anakanda cucunda cicitnda penulis sahaja.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

40 comments:

  1. Murah rezeki alhamdulillah. Dpt mcm2. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nih citer lama., skrg wak tak aktif lagik., hikhik2

      Delete
  2. Replies
    1. hehe2 , ape yg cool ape yg semart., semak adelar., ;D

      Delete
  3. tumbler limited edition tu Wak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yep, tp ade org kata ade jual kat museum katanyer., huhu2

      Delete
  4. tumbler nikon tu ade jual kat camera museum, penang.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. biar betik mak, leh order 2 utk wak tak ., kihkih2

      Delete
  5. Cantik lah wak tumbler Nikon tu..
    Berkenan pulak saya.. tapi tu lah kena masuk peraduan dulu ye wak.. baru dapat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade org ckp ade jual kat museum penang katanyer., huhu2

      Delete
  6. Replies
    1. harhar2, ni bukan silap mata ye mummy tuu., ;p

      Delete
  7. Unik sgt thumbler tu wak... mcm2 dapat, murah rezeki Wak.. :):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah, projek contest kecil2an jakk., hakhak2

      Delete
  8. tahniah...pandainya wak memfoto gambar ya n dihargai dgn hadiah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tembak suke suki je makPah., alhamdulillah rejeki tuu ;p

      Delete
  9. alhamdulillah memang pelbagai hadiah...wak memang berbakat ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. timekaseh mak malinda tuu., hobi suke suki jeer., hehe2

      Delete
  10. mmg lawa betui gambarnye mmg wajib la menang kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. gmbr orglen pon lawo jugak mak eima yee., hehe2

      Delete
  11. wah style r tumbler nikon tu.. :)

    ReplyDelete
  12. Replies
    1. xlar besar mana mak kira yee, orglen menang dh juta2 lemon gituuu., huhu2

      Delete
  13. Replies
    1. cik kak anies kenal ke wak gelas., harhar2

      Delete
  14. Wak pnah tak tersalah install tumbler tu kat kamera?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak penah ye cik siti tuu., kan sebelom nih wak blom penah bukak dan guna tumbler tu lagik., ;p

      Delete
  15. Replies
    1. nak bancuh kopi Pak Belalang

      Delete
    2. bukanke tuari ckp nak hantaran iphone6 jeer., harhar2

      Delete
  16. waaa....bestnyer....sy suka benda alah tuh...pestaim sy tgk masa tgk rancangan storage war kt history channel....dia tunjuk benda ni...igtkan lens....tertipu rupanya...hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. harhar2 ., tumbler pon leh masuk tv astro gak

      Delete
  17. Semua kamera diatas yan tak ada dan tak pernah guna

    ReplyDelete
    Replies
    1. kamera henpon pon leh gak pakai ye k yan tuu ., ;p

      Delete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly