Thursday, 12 November 2015

SOME RANDOM PHOTOS FROM THE FLORISTS



Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Day: 12/30
Post of the Day: 2/4

SEBENARNYA banyak lagi kedai-kedai menjual bunga-bungaan yang bersusun didalam kebun bunga di Sungai Buloh itu, tapi penulis hanya larat singgah beberapa kedai sahaja. Lagipun matahari sudah semakin tinggi dan cuaca bertambah panas.

Blog bukanlah hakmilik kekal.







18 comments:

  1. Replies
    1. chantek kan cik aiza yg blom berkahwin tuuu ;p

      Delete
  2. Replies
    1. gi la sg buloh beli byk2 bunga mak Pah nnti tunjuk dlm blog mak tauuu ., ;p

      Delete
  3. Wak bawah gambar bunga tu letak ler... nama dia sebab Mrs. A tak tahu ngeh!ngeh!ngeh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. xkan bunga matahari pon x kenal mak mrs A tuuu ., ;p

      Delete
  4. subhanallah... cantik2 betul kan semua bunga2 tuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah syukur je mak dana tuu ;)

      Delete
  5. cantik2 semuanya wak...suka sun flower tu....hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo chantek kene gi beli sunflower tu mak letak kat umah lagik chantekkks ;p

      Delete
  6. cantik..tak sangka wak pun peminat bunga..hihi..lepas ni wak bunga pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xleh la mak bukit tuuu., kalo wak jadi wakbunga, abes gadisbunga nak jadi ape mak? hehe2

      Delete
  7. saya suka bunga dan semua bunga nampak sangat cantik wak...

    ReplyDelete
  8. Bunga2 tersebut cantik belaka.. tapi bunga lily tetap menjadi pilihan hati.. ;)

    ReplyDelete
  9. Tiga lalat ni mesti tak suka taip panjang-panjang..entry pendek je :P

    ReplyDelete
  10. Saya mcm minat pulak nak tanam orkid wak....agaknya senang nak hidup tak wak

    ReplyDelete
  11. Cantik gambar bunga wak ambik.
    Saya pun suka pergi nursery bunga, aman damai je tengok bunga. :)

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly