Monday, 2 November 2015

VICTORIAN FOUNTAIN



Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Day: 2/30
Post of the Day: 1/4

MALAM jumaat kelmarin, sempat lagi penulis merempit ke Dataran Merdeka untuk menyaksikan pameran Pesona Terengganu. Mula-mula penulis tangkap gambiran pancuran air Victoria dulu.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

8 comments:

  1. Dulu selalu ke Dataran Merdeka sebab dekat.. sekarang tengok gambar jelah.. jauh sangat nak pergi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bole je mak, kalo nak sehibu daya., ;)

      Delete
  2. assalam...cantik latar pic victoria fountain tu...pancuran airnya laksana buli2 mutiara...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lenkali wak kasik gmbr pancuran tu gerak2 bolee., ;p

      Delete
  3. ni kalau bebudak tengok confirm tangan kecik tu sibok nak gaul2 air tu ihihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo boleh nak terjun tiruk dlm takung air tu kan makk ;)

      Delete
  4. cantik..lagi-lagi bila bendera Johor berkibar belakang tu..hehe

    ReplyDelete
  5. Ok... nk ambik titisan air tu pun dh x ingat mcm mn...

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly