Monday, 2 November 2015

VICTORIAN FOUNTAIN



Daily Photo Challenge: 4 Photos 4 Posts for 1 Month
Day: 2/30
Post of the Day: 1/4

MALAM jumaat kelmarin, sempat lagi penulis merempit ke Dataran Merdeka untuk menyaksikan pameran Pesona Terengganu. Mula-mula penulis tangkap gambiran pancuran air Victoria dulu.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

8 comments:

  1. Dulu selalu ke Dataran Merdeka sebab dekat.. sekarang tengok gambar jelah.. jauh sangat nak pergi.

    ReplyDelete
  2. assalam...cantik latar pic victoria fountain tu...pancuran airnya laksana buli2 mutiara...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lenkali wak kasik gmbr pancuran tu gerak2 bolee., ;p

      Delete
  3. ni kalau bebudak tengok confirm tangan kecik tu sibok nak gaul2 air tu ihihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo boleh nak terjun tiruk dlm takung air tu kan makk ;)

      Delete
  4. cantik..lagi-lagi bila bendera Johor berkibar belakang tu..hehe

    ReplyDelete
  5. Ok... nk ambik titisan air tu pun dh x ingat mcm mn...

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly