Monday 7 January 2019

TENGGAYUN LAND DEALS

[+ insert: Tenggayun junction, on the Pontian - Kukup roads]

Kelmarin penulis sudah berjumpa dengan bapa AZZ berkenaan jual beli tanah di Kampung Jambi itu. AZZ (tentera MINDEF) tidak dapat bertemu kerana tiba-tiba sahaja ada urusan kerja di KL. Yo wes. Pertemuan kami akan dijadualkan semula dua minggu lagi bersama peguam untuk tandatangan perjanjian jual beli tanah.

Dan penulis sempat juga berjumpa dengan SUU (pegawai daerah Pontian) yang beriya-iya sangat nak membeli tanah kebun di Kampung KMM pula. Penulis memohon maaf kerana membatalkan perjanjian mulut. Dan penulis kembalikan wang cengkeram beserta duit cukai tanah yang beliau bayarkan dahulu.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

No comments:

Post a Comment

Salam. Segala komen2 yang telah disiarkan adalah tanggungjawab penulis itu sendiri. Pemilik blog tidak akan bertanggungjawab jika berlaku sebarang permasalahan berkaitan dengan komen yg disiarkan. Mana2 komen yang berbentuk iklan, mengandungi link/url, mengandungi kata2 maki hamun, soalan yg jawapannya terang lagi bersuluh ada dalam entri, atau tidak menyenangkan tidak akan disiarkan. Komen yg berbentuk "speku" akan dipantau dan disantau. Begitu juga dengan unknown profile dan profile tanpa blog. Harak Maklong.

Majulah Sukan Untuk Negara

Waktu Solat (Jakarta)

Lalat Knows Who You Are

Lalat Around The World (Reboot 1.5.21)

Flag Counter

Random Old Lalat