Monday, 2 March 2015

DITANGGA HALAL



KALAU ustaz poyo bagi ucapan mesti penuh rumah (baca: full house), tapi kalau ustaz yang biasa-biasa saja dan tak berapa fofuler kena bagi hadiah cabutan bertuah sejibik basikal lumba untuk menarik pengunjung datang ke masjid untuk mendengar ceramah. Hrmm, muhasabah untuk diri saya sendiri juga.

Cerita lain lalat. Kalau letak cop mohor tanda halal jakim pun tidak semestinya makanan yang halal. Tak gitu kengkawan? Hrmm.

10 comments:

  1. Ustaz Badlishah ni fofular apa TL....selalu gak keluar TV tau....
    Sajalah tu nak menarik minat remaja kot....maklumlah org kita ni kena pancing benda best baru nak datang hihi....
    Harap harap Jabatan Agama Islam kena buat kerja lebih sikit ni....berhati hati blogger TL dah highlight tu hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapalah saya blogger picisan saje, orang tak pandang amek port pon., ;-p

      Delete
  2. Ustad ni ustad selebriti gak ni. Selalu kuar TV. Tapi kalo ditangga halal tu maknanya dok di tangga je halal, kalo kat tempat lain tak halal. huhu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak budak remaja sekarang manade dok depan tv, kalao takde youtube maksudnya ustad tu tak fofuler gituu.,

      Delete
  3. Takut ramai tak hadir la tu. Tapi, kalau selalu tgk tv terutama tv Alhijrah waktu petang pukul 6.15 tu, insha-Allah kenallah ustaz ni.

    *Ditangga Halal pun boleh.. haha. Eh. Kena siasat ni

    ReplyDelete
  4. ditangga halal? sahh....x berani nk mkn

    ReplyDelete
  5. ustaz tak fofuler dalam Maya je ni..huhu

    ehh selain dari tangga tak halal ok!

    ReplyDelete
  6. ustaz tak fofuler dalam Maya je ni..huhu

    ehh selain dari tangga tak halal ok!

    ReplyDelete
  7. ada sampai macam ni ya , mesti org ramai dtgkan..sebab ada hadiah... cuba tanpa hadiah?.

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat