Monday, 23 March 2015

HARI KEMAHKOTAAN



HARI ini Isnin (23 Mac 2015) adalah hari kemahkotaan Sultan Johor dan cuti umum untuk seluruh negeri dibawah jajahannya. Saya pun sedang bercuti juga. Semalam sore sempat lagi berpeleseran jalan-jalan di pantai lido melihat persiapan untuk perarakan esok. Khemah-khemah dan jamban bergerak ditepi longkang pun sudah didirikan.

Blog bukanlah hakmilik kekal.











6 comments:

  1. mlm tadi tgok majalah 3 sempoi je sultan johor tak mcm sultan friendly giler lucu pon ye..

    ReplyDelete
  2. mlm tadi tgok majalah 3 sempoi je sultan johor tak mcm sultan friendly giler lucu pon ye..

    ReplyDelete
  3. Cemburu dengan mereka yang dapat menyaksikan secara live..

    ReplyDelete
  4. orang Johor jugak ke?yeay kita sama!

    ReplyDelete
  5. waaa, bestnya bergambar..orgbyg duk berdiri pakai bju puyih tu memang tak boleh diajak bersembang ka? pernah g kat luar istana negara tu... yg berkuda...dia diam je,

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat