Friday, 13 March 2015

LAKI DAY - JUMAAT THE 13TH



MALAM Jumaat kelmarin saya sudah merempit ke Seremban, konon mencari ikan bakar sedap. Tersesat juga sehingga ke Damsyik begitu. Layanan yang terbaik, baru 5 minit buat pesanan, nasi briyani ayam wahid sudah terhidang.

Hari ini 13 haribulan hari jumaat. Tadi malam ialah malam jumaat. Omputih cakap 'unlucky day'. Jodoh rezeki ajal maut semua gusti Allah tentukan.







11 comments:

  1. ayam suku? heheheheh gelak plak sy bc ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nak tulis panjang jadinya 'ayam potong suku bahagian', boleh? hehe2

      Delete
  2. semalam pun JM kn nasi Arab..sedap sgt..rasa seperti nk kawin ngan pak Arab!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo JM yang jelita kawen dgn pak Arab, abes mak Arab sape nak kawen pula., huhu2

      Delete
  3. Hari lelaki ker..hari bertuah? ;-))
    Rajin bangat jalan-jalan cari makan yer.. Nasi Arab Damsyik yang ni dekat jerr... dengan rumah Mrs. A

    ReplyDelete
  4. amboi,,,bawak jiwa pergi damsyik yee,,,layan tak briyani tu???

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah
    sebenarnya dah lama saya tak pekena nasi arab
    nasi dia sedap, beras panjang
    ayam dia kesat je, bako sampai kering
    i like ^_^

    ReplyDelete
  6. Lama tak pekena nasi Arab....mau kena cari ni hihi....
    Mana satu 3L ni? Tak pernah kenal pun tau....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya tak paham, mak tanya apa ni? Kalau nak tau alamat restoran nasi arab damsyik ni bole google je, kat gambar menu kat atas tu pun dh ada alamatnya., ke mak nk tanya lain? hrmmm ;p

      Delete
  7. best ka makan nasi arab, kenapa saya tak boleh telan menu sebegitu...pernah makan di melaka, kat pusat bowling air keruh...tapi tak habis...

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly