Tuesday, 19 September 2017

DAH KENAPA DSV TUNJUK JUTA-JUTA DUIT DALAM BATH TUB ?



Pagi-pagi tadi penulis sudah naik kapal memotong rumput untuk membeli beras dan sebongkah berlian. Sejam kemudian usai tugasan, penulis turun kapal dan singgah di mesin tin gedegang tepi longkang itu untuk membeli air tin sejuk. Bila dicari, air kegemaran teh limau ais (baca, ice lemon tea) tiada pula. Jadi, penulis beli saja air tin teh hijau jasmine.

Nota mek kelate lalat. Video Dato Seri Vida sedang bersiram dengan juta juta duit dalam bath tub ada di SINI.

11 comments:

  1. minum sejuk2 di kala panas terik mmg seger wak

    ReplyDelete
  2. minuman yang menyegarkan dikala dahaga.

    seronok tengok dsv dengan duit juta-juta tu

    ReplyDelete
  3. boleh percaya ke wak yg kurang manis tu? hahahaha

    ReplyDelete
  4. e'in tak suke teh hijau.. haha

    ReplyDelete
  5. teh hijau bagus utk kesihatan..

    ReplyDelete
  6. Tak pernah cuba pun teh hijau tu.
    DSV tu dah kenapa? Bak mai sekeping dua duit tu.. buat apa 'dibazirkan' cara macam tu.. hehehe..

    ReplyDelete
  7. Selain dari boleh mengurangkan berat badan, teh hijau baik untuk awet muda :)

    ReplyDelete
  8. ntahlah Wak..kecam nanti dikata heaters plak..hahaha

    ReplyDelete
  9. tak suka air teh ni.. rasa mcm perah dari sanggul minachi terselit bunga jasmin

    ReplyDelete
  10. teh ijau is my ultimate feveret drink! dapnyee

    tp tak suka jenis yang dlm tin ni..suka yg uncang pastu bancuh panas2..

    ReplyDelete

wak kaca wak cermin,
Lepas baca harap komen. OTLalat

House Fly