STILL UNDER CONSTRUCTION

By Wak Lat - Tuesday, February 23, 2021

Please hover your mouse to see before (17/11/20) and today photos.


Pagi2 penulis sudah berlarian mencari sarapan.
Tapau nasi lemak dua hinggit tepian longkang sudah.
Kuih sambal, karipap sardin dan kuih ketayap yg lembut (tiada gambar).

Sambil berlarian pulang kerumah.
Sempat tangkap gambiran rumah orglen yg sama masih dalam pembinaan.
Pautan 3 bulan yg lampau: 17 Nov 2020.

Amaran. Gambar rumah diatas bukan rumah penulis ya. Harak maklong.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

  • Share:

You Might Also Like

17 comments

  1. cepat jg kontraktor buat...bungalow..luas kawasannya..

    ReplyDelete
  2. Besar rumah tu wak. Seronoknya ada rumah besar dan lama luas. Semak semak kasik tebas boleh tanam macam-macam tu.

    ReplyDelete
  3. lamanya. tergendala kerja sbb pkp eh?

    ReplyDelete
  4. eh? Boleh tukar2 gambar... ini silap mata!

    ReplyDelete
  5. Yg dulu takde bumbung. Ni nampak la lengkap. Cantik nanti bila dah boleh duduk tu. Besar rumah 😀😀

    ReplyDelete
  6. Seronoknyaaa rumah dah nak siap :)

    ReplyDelete
  7. wahhhhhhh tak lama dah nak siap lah ye wak!

    ReplyDelete
  8. Final touch, lepas tu dah boleh pindah masuk dah :)

    ReplyDelete
  9. Amboiiiii wak besarnya rumah. Luas lamannya tu

    ReplyDelete
  10. dah nak siap dah tu. bole la pindah masuk nanti

    ReplyDelete
  11. Nanti 3 bulan lagi wak datang tengok dah siap

    ReplyDelete
  12. tanah luas bina rumah besar puas hati

    ReplyDelete

terimakasih diatas komen2 semua ye ...