MENDUNG BELUM TENTU HUJAN

By Wak Lat - Tuesday, March 09, 2021

KSL condominium, Taman Rinting
Mendung belum tentu hujan;
Bujang belum tentu kesepian;
PKP belum tentu ditamatkan:
Pacaran belum tentu ke pelaminan.

Ooh. Penulis ada ambil gambar KSL condom condominium yg sama diatas tahun lepas (sebelum PKP).

Blog bukanlah hakmilik kekal.

  • Share:

You Might Also Like

15 comments

  1. KL Semalam tak hujan Wak..hehehehe

    ReplyDelete
  2. Mendung tak berarti hujan
    Yakinlah itu suatu cobaan
    Masih ada waktu dan kesempatan


    eh ehh ternyanyi pulak

    ReplyDelete
  3. Ha ha! Burung terbang dipipiskan lada!

    ReplyDelete
  4. Panas je ni....
    Sekali je merasa hujan minggu lepas...
    Harap sangat hujan turun lagi..

    ReplyDelete
  5. Hati yang mendung macam mana pulak Wak :-(

    ReplyDelete
  6. bujang always kesepian hahaha

    ReplyDelete
  7. hamboi wak.... memang kadang tengok langit mendung siap angin dan guruh tapi hujan nya setitis pun tak sampai ke bumi

    ReplyDelete
  8. air tempayan jangan dicurahkan bila nampak mendung

    ReplyDelete
  9. Iye wak, mendung je tak hujan pun harini. Okaylah redup sikit dari bahang cuaca panas.

    ReplyDelete
  10. Condom n condominium lain maksudnya wak..ngeeee..

    ReplyDelete
  11. Cantiknya gambar. Guna kameea APA tu

    ReplyDelete
  12. Kita hanya berangan, Tuhan yang menentukan

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn verangan je ciksal.. kene usaha jugakk.. aminn

      Delete
  13. Niceeee, saya pinjam.. share kat Whatsapp Status bolehh x!!! Hihi... Mashehhhhhh...

    ReplyDelete

terimakasih diatas komen2 semua ye ...

House Fly