LONTONG MASAI

By Wak Lat - Saturday, March 06, 2021

Good morning Masai
Assalamualaikum dan selamat pagi semua kawan2 penulis lah. 

Movie lalat. Black Swan 2010.
2. Malena 2000 (Itali).

Blog bukanlah hakmilik kekal.


Lontong Masai @2021

  • Share:

You Might Also Like

15 comments

  1. Morning wak.. Bkfs lontong ye pagi ni... Nak cari gak la tp mcm teringin nak makan soto.. Eh mcm nak makan nasi lemak.. Adoii

    ReplyDelete
  2. Wahhh.. rasa nak cari lontong jugak laaa

    ReplyDelete
  3. apa beza dgn lontong2 yg lain?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lontong lain.. bukan lonton masai.. hehehe

      Delete
  4. Hui,kecur tengok lontong ni wak.

    ReplyDelete
  5. Saya pun breakfast lontong. Tapi lontong kolumpo je

    ReplyDelete
  6. Tu Teh-O kosong ke? Tak nampak gula pun?

    ReplyDelete
    Replies
    1. teh o panas kurang manis., ada gula dah kena bancuh tuu

      Delete
  7. kalau hari-hari makan lontong pun takpe.. selagi tak jemu :)

    ReplyDelete
  8. sedap nampaknya lontong tu

    ReplyDelete
  9. lontong ni selalu jumpa time raya jak wuwww

    ReplyDelete
  10. nampak sedap sangat tu wak..antara menu kegemaran saya juga kalo pergi breakfast kat luar..

    ReplyDelete
  11. Sebagai penggemar lontong, saya jeles tengok wak dapat makan lontong sedap. nak balik johor camni, tak aci!

    ReplyDelete

terimakasih diatas komen2 semua ye ...

House Fly