ZAHID HAMIDI NAFI RAKAMAN AUDIO DENGAN ANWAR

By Wak Lat - Thursday, April 08, 2021

McDonald's restaurant, Ampang Point


Tajuk asal. Fakta Halal Mekdi.
Tengahari usai mesyuarat tingkap penulis pun berlarian ke Ampang Point.

Singgah makan tengahari dahulu.
Makan burger keju berganda (ie, double cheese burger) sudah.
Maaf, tiada gambar burger pula.

Ehh. Tajuk tular diatas hanyalah hiasan semata2.

Movie lalat. Restraint 2008.

Blog bukanlah hakmilik kekal.

  • Share:

You Might Also Like

18 comments

  1. Pandai wak trick reader buat tajuk macam tu hahaha

    ReplyDelete
  2. lunch on the go..burger..cepat & ringkas..

    ReplyDelete
  3. wak x sggh umah sal blogger ke? dkt dah tu😆

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha., skrg ni mana dia ada kat umah., asek staycation sorang2 jeew., huhuhu

      Delete
  4. Nasib baik entri pasal beger..kalau pasal politikus2 tu akak malas nk baca

    ReplyDelete
  5. Dulu rajin juga nak komen² pasal politik. Sekarang dah tak pernah komen, nak cerita pasal politik. Bagi saya, kita rakyat marhaen sering ditipu dengan kata² manis ahli politik. Tak kisah dari mana pari sekalipun. Mereka sama sahaja. Undang² juga dibuat untuk melindungi mereka manakala marhaen sasaran utama untuk dikenakan tindakan.

    ReplyDelete
  6. wak pilih tajuk trending arus media tu

    ReplyDelete
  7. zahid hamidi nafi rakaman audio dengan anwar semasa makan di mekdi

    ReplyDelete
  8. Asal halal dan mengenyangkan kan wak yang itu tu.

    ReplyDelete
  9. terpikir jugak, sejak bila wak amik port hal politik heheheh

    ReplyDelete
  10. Tajuk panas tu wak. Lama pulak tak berMcD

    ReplyDelete
  11. lama tak makan berger mekdi.. Jauh sangat.. hehehe

    ReplyDelete
  12. bersemangat kita nak dengar audio tu hahaha

    ReplyDelete
  13. teror guna tajuk as clickbait yaaa

    ReplyDelete
  14. Ini clickbait. Nanti saya tanya harian metro kalau ada keje kosong

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciksal.. taknak nnti.. nak sekarang 😅

      Delete

terimakasih diatas komen2 semua ye ...

House Fly